Ismét lezárult egy korszak

A 2020-as szezonban elkövettem azt a "hibát", hogy vettem egy 2018-as Africa Twint második motornak, de fél év után eladtam, mert  DCT váltó bármennyire precíz és jó, nekem túl steril. Sokáig úgy voltam vele, hogy veszek egy másik AT-t manuális váltóval, de 2021-ben az árak brutálisan megemelkedtek. Hetekig kerestem motort külföldön, de a jót mindig elvitték az orrom elől, a maradék meg meg majdnem annyiba kerül, mint egy új AT-t... Végül csak arra a következtetésre jutottam ,hogy 2 motort tartani baromi nagy luxus, mert továbbra is ritkán van lehetőségem gurulni, és egy darabig tuti csak az újabbat tolnám ki a garázsból, ezért fájó szívvel megváltam imádott nakedemtől. Végül pedig használt AT helyett vettem egy teljesen újat, amit most be kell járatni :-)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése