Köszi black friday

Már a motor vásárlása után kutakodni kezdtem, hogy milyen módon lehetne megpakolni az ezredest. Azt, hogy miért nem lehet doboz már korábban megírtam.
Német fórumon istenítik az SW-motech kiegészítőket, a givi nem is annyira "divat" a cb1000r-nél, a doboz meg pláne nem. Vitathatatlan, hogy egy tisztességes doboz nyomába se léphet egy textiltáska, de akad ígéretes, döntenem kellett, ráadásul gyorsan.
2-3 hónapja már összeállítottam egy kívánságlistát a Polo-nál, figyeltem az árakat, keresgéltem máshol is, hátha akad valahol olcsóbban. Végül eljött a black friday napja, előtte pár nappal már sok sz@rságot leáraztak, de az az érzésem volt, hogy a bennragadt szemetet akciózták le. Minden nap más volt, de semmi se érdekelt, csütörtökön már rá se néztem az oldalra, annyira nem volt vonzó a kínálat. Aztán jött a péntek, a Főnök továbbított egy mailt, miszerint aznap minden nem akciós termékre 20% kedvezményt adnak.  Ez önmagában nem sok, ha csak 1-2 olcsóbb kiegészítőt vesz az ember, de nekem sok kellett, így sokat is tudtam spórolni, majdnem 20 ropi maradt a zsebemben.

A kiválasztott kacatok:
-SW Motech evo tanktáska
Anno a Hornetre is akartam egy ilyen quick lock táskát. Tök praktikus, mindig szem előtt van, nem  érintkezik a fényezéssel. 21L-ig bővíthető, töltőnek van nyílás. Adaptert külön kellett venni, itt majdnem elrontottam a megrendelést, mert a régit választottam ki, de aztán még időben kapcsoltam. Sajnos az evo adapter 2x olyan drága, mint a hagyományos, de ezen nem tudunk változtatni, máshol se találtam olcsóbban.
 
-SW Motech drybag 600 hengertáska
Igen, ez került hátra, egy mezei hengertáska, amely tesztek alapján nagyon bírja az esőt. A leírás szerint 60L fér bele és nagyon jó rögzítőket is adnak hozzá, mellyel könnyen feldobhatom a H&B sportrack-re. Elméletileg úgy össze lehet húzni az egészet, hogy a táskának tényleg jó merev tartása lesz. Erre kíváncsi leszek, legrosszabb esetben csináltatok hozzá egy tartólemezt, amit majd a sportrackre lehet felcsavarozni, azzal biztos nem éri el a fényezést. Lehet külön is kapni, de 30 rongyot biztos nem adok érte...Lézerrel olcsóbban kivágják.
A táska színe zöld, mint egy láthatósági mellény. Nem ilyet akartam, de legalább feltűnő leszek.



A 3 Givi/kappa doboz után ez tényleg nagy visszalépés, 120L helyett most már csak 81L lesz, ebbe kell beleférni. Hogyan, amikor eddig is fullon voltam a 3 doboznál? Nos, csökkenteni kell a felesleges holmit, nem kell mindenre felkészülni. Idén vittem pótkesztyűt, cipőszárítót (ami mondjuk rohadt jól jött miután sz@rrá áztunk Szlovéniában), Netbook, töltők, 2 kamera, kisfaxom... ennek vége.
Kamerák száma csökken, amúgy sincs sok időm (se erős PC-m) videót vágni, így az egyik gopro-t eladtam, maradt a session. A netbookot se viszem, erre mentettem eddig a videókat, de most már kevesebb a kamera, inkább veszek még 2-3db 32Gb-os micro SD kártyát, és ez a gond is letudva.
Viszem magam a szokásos fényképezőt, egy gopro, telefon, powerbank, töltők, ezek mind beférnek majd a tanktáskában, még hely is marad.
Hátra csak ruha megy. A biztonság kedvéért biztos bezacskózom őket valahogy, erre még keresek valami jó/olcsó megoldást. 4-5 napra szoktunk elmenni minden évben, tehát ez 4-5 aláöltözőt és szintén ennyi pólót, gatyát és zoknit jelent. Továbbá 1 farmer, pulcsi, rövidnadrág, pizsoma (ahogy a paksiak mondják :-))) ) félcipő, és egy papucs is be kell férjen, remélem így lesz. Ezen kívül lesz még egy láncspray, minden mást helyben fogok megvenni és kész.

Remélem jól döntöttem, más ésszerű lehetőség nincs (számomra). Ja, de, veszek egy Africa twint is  az ezredes mellé. :D (az asszony tuti kasztrálna....)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése