Védjük meg a rugóstagot

Anno a 94-es Suzuki Banditomon is volt hátul sárvédő, ami annyira tetszett, hogy a Hornetre is venni akartam. Sajnos ez sose következett be, mert a minőségi cucc drága, az olcsó üvegszálas másolatért meg nem fizetek. Végül a Hornet új gazdára talált, de az ezredesnél is hasonló "problémával" kell megküzdenem.
Nem írtam még róla, de a motorral együtt vettem egy carbon2race szettet, ami egy karbon első és hátsó sárvédőt tartalmazott, plusz egy láncvédőt is. Nekem csak a hátsó kellett, de külön nem adták, ezért elhoztam az egészet. Vásárlás előtt szedték le a motorról, gondoltam csak vissza kell csavarozni és kész...lóf@szt. Bármit csináltam, az a szemétláda mindig felfeküdt a gumira. Írtam a gyártónak is, lehet van valami kiegészítő, amit elfelejtettek esetleg átadni, vagy mittomén. Sokat nem ért a segítség, csak annyit írtak ,hogy használjak távtartót, de nem lett jobb. Devidzon komám vette meg, figyelmeztettem, hogy szívás lesz, de nem érdekelte.  Végül neki sikerült valahogy felrakni, nem ér hozzá,valamivel sikerült a alátámasztania.


Megint a külföldi fórumokat nézegettem, mert itthon sajnos nincs normális. Nézzük milyen opciók léteznek:

-Bodystyle:
Az ára.. mocsok drága, talán az egyik vesémért kaptam volna egyet...német ebay-en 60-70e Ft, de ennyiért már tricolor színben lehet kapni. ~50 ropiért kapunk sima műanyagot is, de fényezve meg még több lesz, mint a tricolor. Nem vettem meg az ára miatt, meg azért se, mert a kialakítása nem tetszik minden irányból. Elölről egy klingon homlokra emlékeztetett valamiért.


-DPM race:
Ez hasonlít egy kicsit arra, amit a Hornetre szerettem volna megvenni, de az ára azonos a fenti tricolorral...Ennyit meg biztosan nem ér. Mellesleg ez már lemezből készült, nem egy vacak műanyag fröccsöntött műanyag, mint minden más.


























-Honda racing:
Ezt inkább valami vicces oldalra kéne feltölteni. Komolyan, az se normális, aki Hondáéknál ezt megtervezte, de az a legnagyobb hülye, aki ezért pénzt is ad... Hasznosságról itt szó sincs, ez a körömnyi  karbon darabka annyit ér, mint egy marék föld, vagy egy sapka sz@r. Az ára tényleg röhejes, Szallerbeck oldalán találtam meg, ami pontosan 82 843 Ft. Nem, nem írtam el...82 843 Ft!! Normális?!

Neten találtam pár user fotót is:




-Puig:
Alapvetően nem rajongok ezért a márkáért, de bizony itt ez lett a tuti befutó. A tartása tökéletes, mert magát a sárvédő egy fém konzolra kell felcsavarozni, tehát biztos nem éri el a gumit. Diszkrét, nem túl nagy, de nem is kicsi, pont jó. Valamennyit védi a rugóstagot, de csodára nem kell számítani. Több szín is létezik,  fényes és matt fekete, nekem a karbon tetszik a legjobban. Talán a matt fekete jobban passzolt volna a gyári láncvédőhöz. Az ára ennek is húzós, 120 euró, de az ebay-en találtam egy készletkisöprős kereskedőt, aki karbon mintásat árul 80 euróért, ezért ezt gyorsan meg is rendeltem. 



















A felszerelés igen könnyen ment, nem kellett vele buziskodi, mint a carbon2race sárvédőnél. A karbon akra mellett meg kifejezetten jól néz ki.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése