Rendszámtartó módosítás

Anno a Hornetnél nyomós érv szólt a rendszámtartó csere mellett, ugyanis csak a DPM tartóval fért el a kappa/givi koffer, vagy lecserélhettem volna az irányjelzőket is kisebbre, de ez a verzió nem tetszett, szeretem a gyárit.
A CB esetén nincs ilyen gond, nem lesz rajta koffer, mivel nem gyártottak hozzá, ennek ellenére mégis lecserélem. Nagyon egyszerű oka van: nem tetszik!

Nem is értem miért készítenek ilyen értelmetlenül hosszú és csúnya rendszámtartókat. Csapnának rá gyárilag valami normális aftermarket cuccot, vagy a gyártó nagyra tartott mérnökei tervezhetnének valami kulturáltabbat. Miért is mondom ezt? Mert tényleg semmi se kötelezi őket erre, ugyanis a legtöbb rendszámtartót még nyugaton se kell bejegyeztetni, elég egy műbizonylat. Nálunk se szólnak érte, ha a dőlésszög és a magasság meg minden más sz@rság passzol. Továbbá készült az ezredesből limitált/sorszámozott LCR verzió is,  amely gyárilag volt megspékelve minden finomsággal, mint pl. Arrow Thunder kipufogó (ami nekem is tetszik), karbon hővédő, rizoma rendszámtartó, rizoma ledes irányjelzők, stb… Mellesleg a motor Stephan Bradl tiszteletére készült, amikor a német motorversenyző 2011-ben megszerezte a Moto2 világbajnoki címét. Szóval, ha egy ilyen motor hivatalosan kigurulhat a gyártósorról, akkor gondolom nincs az a szabály, ami indokolná a ronda gyári kipufogót, vagy az aftermarket rendszámtartót.
Mivel az én motorom nem LCR edition, ezért ezt is nekem kell megoldani. A motoron korábban volt egy rizoma rendszámtartó, külön meg is vásárolhattam volna, de nem éltem a lehetőséggel. Tudniillik a hátsó lámpa és az irányjelző csatlakozók a gyári rendszámtartóban rejtettek él. Ha feldobunk egy rizomát, akkor mindez szépen átköltözik az ülés alá, ami nem feltétlen zavaró, de nem is egy elegáns megoldás, szerintem.

Éppen ezért megint bújtam a nyugati fórumokat, mert itthon nagyon kihalt az összes, és nem is nagyon találni értelmes választ. Kevés keresgélés után találtam egy szimpatikus megoldást, R&G készít hozzá tartót, melyre a gyári irányjelzőket lehet felszerelni, de a rendszám világítása már ledes lesz. Találtam egy kopott példányt használtan, amit gyorsan meg is vettem. Nem sérült volt, csupán gyárilag nagyon gyengén felületkezelték, idővel szépen ledobja az alumínium a fekete festéket. Szétszedtem darabokra, elvittem porfestésre, szebb lett, mint újkorában, de végül sose került fel. Nem tudtam megbarátkozni azzal, hogy az irányjelzők nem közvetlen a rendszám mögött lennének. Nyilván megvan az oka, ugyanis úgy könnyen elérhető az hátsó ülés zárja.
Alacsony prioritással keresgéltem tovább, kell egy barátságosabb megoldás. Végül rátaláltam a Bruudt CNC megoldására, amelynél tényleg minden klappol. Gyári irányjelzős, ami közvetlen a rendszám mögött van, ráadásul állítható a tartó a szélessége, vagyis szinte minden méretű rendszámhoz jó lehet, továbbá a zár is könnyen megközelíthető (de azért figyelni kell). A gyári rendszám világításhoz lett elkészítve, tehát nem kell a vezetékeket babrálni, Plug & Play az egész.  Végül a legfontosabb, a csatlakozók maradnak a gyári helyén, nem kell felvinni az ülés alá. Örömésbodottság. Gyorsan meg is rendeltem a gyártótól, amit pár nap várakozás után volt is szerencsém felpattintani. Szerintem bitang jól néz ki, van tartása, és 86 juróért (szállítással Magyarországra) igen kedvező választás a többihez viszonyítva.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése