Tanktáska a hétköznapokban


Ígérem nem lesz több táskás bejegyzés a közeljövőben...

A nagy túrákra megvettem az SW motech sport evo tanktáskát, ahogy arról már korábban beszámoltam. Aztán január közepén arra gondoltam, hogy milyen jó lenne a Qbag üléstáskát is leváltani, helyette valami hasonló méretű tanktáska kéne, ami kompatibilis az evo adapterrel. Nem kellett sokat keresgélni, mert az SW gyakorlatilag mindenféle méretben készít, különböző formájú tankokhoz. Filóztam egy darabig, hogy melyik legyen, mert a micro és a daypack tetszett a legjobban.

Nagyon jó a Qbag, hibátlan termék és rendkívül olcsó, de azért nem vagyok teljesen nyugodt, amikor a piros lámpánál állok és fura alakok járkálnak az autók között. Gyakorlatilag nem látom mi történik mögöttem, akár bele is nyúlhatnak, ezért szeretném, ha minden értékem előttem lenne, az a biztos.

A daypack kicsit nagyobb, de ennek megfelelően ~10e Ft-tal drágább is. A tárolókapacitást leszámítva még van egy nagy előnye a microval szemben, mégpedig az, hogy erre is felrakható a SW motech GPS tartó. Sokat gondolkoztam a tartón is, mert mindegy melyik táskát használtam volna, a speedhez és az Daypackhez is ugyanaz kellett volna. Hátrány a nagy méret, ami 5-9L, nem kell akkora.

Neten talált kép, az ott egy a daypack


A micro lett a befutó, de a boldogság nem teljes. 2,5-5L fér el benne, a Polo és az SW oldalán megadott méretekkel számolgattam, de a valóságban már kicsit más a gyerek fekvése. Nem gondoltam rá, de az SW táskák azért mutatnak olyan jól a tankon, mert az adapter helye be van süllyesztve az aljába, ez természetesen a tárhelyből csippent le egy kicsit. A speed táska esetén ez elhanyagolható, de a micronál ez jelentős vesztesség, a belső magasságnak megadott 11cm csupán a szélénél van meg. A közepénél mindössze 7-7,5cm, ezért a panasonic fényképezőm tokban már be sem fér. Tok nélkül éppen jó, ha szétcippzározom, akkor nincs gond. Végül ezért nem küldtem vissza, nem minden alkalommal viszem a gépet, ha kell, akkor befér nagyobbítva. A fényképező mellett (tok nélkül) elfért még egy powerbank, közepes férfi pénztálca, töltéshez a kábelek, de akár a gopro session is.  Ha a sok kacatra pont nincs szükségem, akkor minden hétköznapi cucc elfér benne bőségesen.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése