Lakkvédelem a motoron

A lábtartó környéke hamar össze tud karcolódni az ezredesnél, ha nem vigyázunk rá. Az én motorom még csak most volt 3 éves, de pár kezdetleges karcocska akad már (nem az én művem), éppen ezért elkezdtem keresni valami költséghatékony megoldást.

Lehet kapni mindenféle karbon borítást, de az nem az én esetem és úgy gondolom, hogy azzal inkább ártanék. Azt a sok hülyeséget ragasztani kell, aztán szépen bemegy alá a por, ami használat közben szépen teszi a dolgát.
A sokat emlegetett német csapatban találtam rá a tökéletes megoldásra. Van ott egy nagy mágus, aki csodás dolgokra képes fóliával. Mire is pontosan? A következő képen láthatjátok Ti is:


Olyan sokan dicsérték, hogy én is rendeltem tőle fóliát, de csak szigorúan a védelem érdekében. A cucc elég vastag, nagyon spéci. Aránylag kevés fóliás tapasztalattal is könnyen felrakható buborékok nélkül.


Aztán mitől olyan spéci/különleges ez a fólia? Nos, jobban bemutatja a következő videó, mint én:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése